گروه هیوده دوره هفت

فقط خدا میدونه اون روز چهل وسه غروبه چقد دلت گرفته بود....

گروه هیوده دوره هفت

فقط خدا میدونه اون روز چهل وسه غروبه چقد دلت گرفته بود....

طبقه بندی موضوعی

صد و پنجاه و هشت

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ق.ظ

اون نمیتونست گریه کنه و گفت: حس میکنم جای اون ادم توی قلبم خالیه!

گفت: من میگم، میخندم، میرقصم اما انگار اون قسمت از قلبم سوراخ شده

و من فکر کردم با این حساب قلب من سوراخ سوراخ شده 

یک ماهیچه از هم پاشیده ی اویزان 

اوه... واقعا رقت انگیز است 

۹۸/۰۷/۱۱
at :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی